2021. február 21., vasárnap

Vasárnapi krémes ismét...

 ... annyi változással  hogy most a krémet megváltoztattam.  Előzőleg  elkészített  itt megtalálható az is nagyon finom😋 volt de szeretem a kávés ízeket és megpróbáltam ezzel is 😉

 

 

Minden hozzávaló és elkészítés  megegyezik az előzőleg elkészített sütivel. A változás  csak  annyi hogy  mikor a pudingot elkészítettem 1/3 részét kivettem belőle egy másik edénybe tettem   és belekevertem 1 evőkanál nescafét . Mikor kihűlt mindkét edényben a puding  és a tejszínt felvertem kemény habnak akkor  ennek is 1/3 részét  belekevertem a kávés pudingba a többit a vaníliás részbe. 

Jó étvágyat kívánok!




2 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon finom lehet! Kellemes vasárnapot a süti mellé 😀!

Éva írta...

Katalin finom volt, de ezt bármikor szívesen megsütöm és apránként el is tűnik:)