2021. július 15., csütörtök

Cukkini fasírt

 Volt még a hűtőben a kapott cukkiniből  és mivel elég sok zöldséges "fasírtot "  készítettem már  amit húspótlónak  vagy csak önálló ételként is jónak tartok ezért  most  ezt is kipróbáltam😉


Hozzávalók: cukkini,   apróra vágott petrezselyem, 1 db tojás,  kb. 5 dkg reszelt sajt, 1 gerezd reszelt  fokhagyma, fűszerek: só, őrölt bors,bazsalikom, oregano, zsemlemorzsa,  olaj a sütéshez

🌺

Elkészítése: Cukkinit külső héját megmostam szárazra töröltem  és nagy lyukú  reszelőn lereszeltem besóztam és hagytam  15'. Ezután a sóból kinyomtam. hozzátettem a többi hozzávalókat ízlés szerinti mennyiségben a fűszereket és annyi zsemlemorzsát amivel összeállt a massza. A masszából   golyókat formáltam amit forró olajba tettem villával ellapogattam és  késze sütöttem.

Jó étvágyat kívánok!

6 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom fasírtokat sütöttél! Mi is szeretjük, én is próbáltam már más zöldségekkel házasítani a cukkinit, de sajttal még nem csináltam. Jó ötlet, valamikor kipróbálom majd 😊.

Éva írta...

Köszi Katalin finom volt!

Ani írta...

Nálunk is nagy kedvenc a cukkini. Sok mindent készítettem már belőle, talán sajttal még így nem. Kösz a jó ötletet.

aranyos fodorka írta...

Én is készítettem már, de ez a sajtos ötlet csak javíthat rajta. Minden sajtosat szeretek :-)

Gerdi írta...

Én tócsnit szoktam sütni cukkiniből, tökből, fasírtot még nem próbáltam, de nagyon jó ötlet, köszönöm! Még tökfőzelékhez is el tudom képzelni! :D

Éva írta...

Ani láttam a válogatásodat amik közt én is találtam olyat amit eddig még nem készítettem. Örülök hogy ezt jónak találod sok sikert váljon egészségetekre!
aranyos fodorka sok sikert váljon egészségedre!
Gerdi tócsnit már én is készítettem az is ízlett, sok sikert váljon egészségetekre!