2021. december 16., csütörtök

Mézeskalácsos vodka / házilag

Aminek  most inkább likőr elnevezést kellett volna adnom.  Kis adagból készítettem  csak a  különlegesség kedvéért  remélem   ízlik  majd de addig is hideg helyen hagyom érlelődni😊


Hozzávalók: 2 evőkanál barna cukor,  4 cent. víz, fél mokkáskanál mézes fűszerkeverék, csipet őrölt fahéj és őrölt gyömbér, csipet bourbon vaníliacukor,  1 dl vodka./Fűszerezést lehet ízlés szerint variálni/

🍸

Elkészítése:  Kevés vízbe tettem a cukrot és a többi  ízesítőket  kicsit forraltam rajtam és  levettem  a tűzhelyről hagytam hűlni. Üvegbe öntöttem a vodkát  és ráöntöttem  a már kihűlt  keveréket! Nagyon kellemes illata van hideg helyre raktam hagyom hogy érjenek össze az ízek!( Kicsit több  mennyiségből akár gasztroajándéknak  is  elkészíthető !)

Egészségünkre!

5 megjegyzés:

Katalin írta...

Szívesen koccintanék veled egy kis kupicával 😁.

Ani írta...

Nagyon ügyes. Jó ötlet ajándéknak.

teller-cake írta...

Dugd el jól Éva és gondolj az olvasóidra ís koccintáskor, egészségetekre! 😉

Éva írta...

Katalin milyen jó is lenne én vinném ezt Te pedig hoznád a gránát almából készültedet 😁.
Ani köszi !
teller-cake az édeset szabadon hagyhatom bár az is most hűvösön várakozik, ha más lenne az már inkább veszélyben volna! Ígérem hogy gondolok majd olvasóimra is!

Unknown írta...

Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
Game Fish Shooting