2022. január 3., hétfő

Piccoló édes apró sütemény blogjátékra !

 Ani blogjátékára  aminek  "Múlik az idő " volt a mottója   készítettem el  ezt a süteményt . Az idő valóban nagyon gyorsan múlik  akár órák, napok,  hónapok vagy éppen évekre gondolunk. Nálam ez a sütemény pár évet váratott a próbasütésre pedig  aránylag az olcsó kategóriába tartozó édes sütemény és könnyen elkészíthető😉


Hozzávalók:  (kis adaghoz) 25 dkg liszt, 1 teáskanál sütőpor, 12,5 dkg vaj/margarin, 1 db tojás, fél csomag vaníliás cukor,  12,5 dkg porcukor./ ebből a mennyiségből  25 db lett/

🌷

Elkészítése: Lisztet a vajjal összemorzsoltam  ezután tettem hozzá a többi hozzávalókat és sima tésztának összegyúrtam. Kinyújtottam  1/2 cm vastagra majd közepes pogácsaszaggatóval kiszaggattam. Zsírral kikent tepsibe pakoltam és előmelegített sütőben 200 C fokon 15' sütöttem. Mikor kihűlt a tészta gőz fölött megolvasztottam   3 dkg étcsokoládét  és csigavonalban  díszítettem a sütemények tetejét😋

Köszönöm a játék lehetőségét és  azt hogy  végre  ezt a süteményt  is elkészíthettem  !

Jó étvágyat kívánok !

8 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon mutatósak lettek, örülök hogy te is jöttél Ani játékára.

Ani írta...

Nagyon szépen köszönöm ezt a helyes sütit. Örülök, hogy játszol te is.

Éva írta...

Katalin köszönöm, örülök hogy vagy játék!
Ani én köszönöm hogy lehetőségünk van ismét játszani!

Okki írta...

Nagyon mutatós lett ezzel a spirál díszítéssel a tetején. :)
Megkésve, de annál nagyobb szeretettel kívánok egy egészségben gazdag, Boldog Új Évet! :)

Éva írta...

Okki köszönöm. Jókívánságodat is nagyon szépen köszönöm és hasonló jókat kívánok nektek is !

Fáni írta...

Biztosan finom is, nem csak a szemnek tetszetős.
Boldog új évet, erőt, egészséget Nektek, magunknak pedig sok finom receptet :)

teller-cake írta...

Nagyon szépek, nekem talán egy vaníliás cukor hátuljáról van meg ez a recept 😀

Éva írta...

Fáni köszi, jókívánságaidat is köszönjük és hasonló jókat kívánok neked és kedves családodnak !
teller-cake köszi, én egy nagyon régi receptes könyvembe találtam!