2022. január 8., szombat

Zserbó ismét most vegyes töltelékkel

A nagy ünnepek előtt kaptam diót amit óvatosan beosztottam hogy jusson  is és  egy kevés maradjon is 😊 . Az a kevés viszont nem volt elég egy gyors zserbó elkészítéséhez . A közelben diót nem kaptam  diópótlóval nem akartam helyettesíteni inkább választottam azt  a megoldást hogy  mákkal pótoltam . Így lett egy vékony  cukros-diós réteg ,  a másik lapot pedig darált mák  és cukor  keverékével szórtam be    nagyon finom lett👌 ( Lehet hogy legközelebb is így fokom elkészíteni!)



A receptet  megtaláljátok itt , most csak a töltelék változott!

Jó étvágyat kívánok!

6 megjegyzés:

Katalin írta...

Így is nagyon finom lehet, de talán még jobb is. Ha harmadik tölteléknek alma is lenne bennr, már hasonlítana a flódnira 😊.

Éva írta...

Katalin finom volt a lányom is a flódnira hasonlította. Akkor azért a diós tölteléknek is kicsit vastagabbnak kellett volna lenni:-))

Ani írta...

Mák, dió, csak jó lehet.

Éva írta...

Köszi Ani !

Kánya Andrea írta...

Olyan jó lenne, ha a szomszédba laknánk... Csak főznél nekünk, mi meg jól megennénk!!! Én a sütiket bevállalnám, mert csak én vagyok édes szájú a családban.

Éva írta...

Andrea jó ötlet örülnék neki akkor legalább minden időben elfogyna, azért néha én is sütnék jó kis kelt sütiket:)