2022. december 15., csütörtök

Mézeskalács puszedli

Ahogy megláttam ezt a receptet nem hagyott nyugodni a gondolat hogy fél adagból készítsek egy próbasütést😊 


Hozzávalók fél adaghoz amiből 24 db lett: 2,5 dkg margarin, 4 dkg porcukor, 5 dkg méz, 15 dkg liszt, 5 dkg tejföl, fél teáskanál szódabikarbóna, 1 teáskanál mézeskalács fűszerkeverék, 1 db tojás, csipet só.

🎄

Elkészítése: Margarint a porcukorral kikevertem és a többi hozzávalókat  is beletéve összegyúrtam a tésztát.  2 órát pihentettem . Tepsit sütőpapírral kibéleltem a tésztákból diónyi darabokat téptem /nedves kézzel/ és a tepsibe pakoltam egymástól távolabb. Előmelegített sütőbe 180 C fokon 20' sütöttem. Mikor kihűlt pár darabot házilag készített csokival ( 1 evőkanál cukor +1 evőkanál  kakaópor + 1 evőkanál víz  felmelegítetten  és  2 dkg margarint kevertem el benne)  díszítettem ill. porcukorral beszórtam. Nagyon finom puha a tésztája.😉

Jó étvágyat kívánok!

5 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon jól hangzik, finomak lehetnek! Egy próbát mindenképp megérne 😋.

teller-cake írta...

De jó ötlet, nem ismertem ezt a receptet! :-)

Éva írta...

Katalin köszi valóban nem bántam meg mert finom .
teller-cake köszi, eddig én sem :)

Gizi írta...

Egyszerű recept, és biztosan nagyon finom. Én is elmentem a receptet. :)

Éva írta...

Gizi jó kis recept, megér egy próbát. Sok sikert váljon egészségetekre!