2023. szeptember 1., péntek

Mákos keksz/ tej és tojás nélkül /



Hozzávalók: 15 dkg liszt, 10 dkg  margarin, csipet só, fél mokkáskanál sütőpor, 1 evőkanál darált mák, 1,5 evőkanál cukor, kis darab  citrom reszelt héja és 1 teáskanál citromlé.

🌼

Elkészítése: A felsorolt hozzávalókból tésztát gyúrtam amit  tálba tettem és  letakarva 30'-re hűtőbe raktam.  Ezután kinyújtottam majd szaggattam és sütőpapírral bélelt tepsibe rakva előmelegített sütőbe 180 C fokon 13'-ig sütöttem. Ebből a  mennyiségből 15 db lett ami nagyon finom!

Jó étvágyat kívánok !

6 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon szépek lettek, gondolom ugyanennyire fonomak is 😊!

Éva írta...

Köszönöm Katalin finomak voltak.

teller-cake írta...

Jó kis keksznek tűnik, sütök majd Veronikának a kollégiumba. <3

Éva írta...

teller-cake sok sikert váljon egészségére Veronikának. Már középiskolás így szalad az idő?

Ani írta...

Jó kis takarékos megoldás.

Éva írta...

Ani köszönöm.