2023. szeptember 24., vasárnap

Paprikába töltött petrezselyem / téli napokra

Jó ötletnek tartom ezért most kipróbálok így is eltenni a petrezselyemből. Szomszédasszonyomtól kaptam a hozzávalókat és az ötletet is Ő már  elmúlt években   így tette el.  Gyakran szoktam  a jégkocka tartós módszert is  használni vagy csak  egyszerűen zacskóba   teszem. és úgy megy a mélyhűtőbe😊


Megmostam a petrezselymet apróra tépdestem , az apró  paprikákba  megmosás és  belső magok eltávolítása után beletömtem a petrezselymet amiket zacskóba téve mélyhűtőbe pakoltam. 

Az ötletadóm mondta hogy a levesbe így teszi paprikával együtt!/ Fagyasztott állapotában szerintem akár elvágva is fellehet használni  több részletben. /

Téli napokra !

9 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Nem rossz ötlet . bár én zacskóban tárolom, mert úgy sokkal kevesebb helyet foglal. Igaz, így meg van + paprikád is....

Katalin írta...

Jó ötlet! Petrezselymet mát évtizedek óta teszünk el mélyhűtőbe, vagy simán szálasan, zacskóban, de apróra összevágottat is teszek el, ezt margarinos dobozban. Jól jön bármikor, nemcsak télen, ha éppen nincs itthon friss.

Éva írta...

aranyos fodorka ezt a 4 darabot is zacskóba tettem de még külön is pakoltam keveset zacskóba.
Katalin nálam is zacskós és kis dobozos volt eddig eltéve, de most ezt a 4 kis paprikát megtöltöttem vele próbaként.

Marika írta...

Petrezselymet teszek el aprítva zacskóban, szálasan is.Kisebb paprikába tömködve egy-egy zellerzölddet is mellégyömöszölve. Nagyon finom ízesítő.

Éva írta...

Marika köszi hogy megosztottad mindezt, legközelebb én is fogok még zellerzöldjét is tenni mellé. Nagyon szeretem a zellerzöldjét mint ízesítőt levesbe, paradicsomos dolgokhoz ezért már 2 zacskóval várják a felhasználási lehetőségeket 😉

Évi - Ízek és utazások írta...

Nekem egy volt munkatársam ajánlotta ezt a módszert. Kipróbáltam és nagyon jó szerintem. Húslevesbe, zöldséglevesbe jó beletenni, megőrizve a friss ízeket. :)

Éva írta...

Évi köszönöm a megerősítésedet és örülök hogy itt voltál.

Aloha írta...

Ez nagyon tetszik! Én is ki fogom próbálni! Köszönöm! ♥

Éva írta...

Aloha örülök hogy tetszik, ha van zeller zölded akkor tegyél bele azt is. Legközelebb én is teszek hozzá!