2023. szeptember 25., hétfő

Bögrés körtés süti / " Itt van az ősz....játék !"

Ani blogjátékára szeretnék jelentkezni ezzel a finom süteménnyel, amit természetesen nem csak  ősszel  készíthetjük el 😊  Nagyon örülök hogy ismét van játék !

Hozzávalók / 2,5 dl bögre a mérce/ 1 bögre kristálycukor, 1/2 cs vaníliás cukor 2 db tojás, 1/2 bögre étolaj, 1/2  bögre kefir,  1 tk. sütőpor, 1/ csipet só, 1 1/2 bögre finomliszt, 3 db körte, porcukor  a kisült tésztára.

🍂

Elkészítése:  A kétféle cukrot a tojással jól kikevertem hozzá tettem az olajat és a kefirt. Másik edénybe tettem a lisztet , sütőport és a sót összevegyítettem majd a tojásos részhez  kevertem. A körtét megpucoltam és apró darabokra  vágtam ezt a végén a masszába kevertem. A formát olajjal kikentem liszttel beszórtam és beleöntöttem  a tésztát. Előmelegített sütőben 180 C fokon 40' sütöttem. A formából  kiborítottam és porcukorral beszórtam és szeleteltem. /forma amiben sütöttem: 10x30 cm /

forrás: innen 

Jó étvágyat kívánok!

Játszani jó ,  jelentkezzetek !!

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Látom elkészültél már és fel is töltötted Ani blogjátékára az őszi finomságodat. Nagyon guszta, finom gyümölcsös sütit sütöttél!

Éva írta...

Katalin igyekeztem nekem is jól esett ez a sütemény most! Köszönöm.