2024. május 17., péntek

Agglegény pizza ( azaz hamis pizza)

 Mást nézegetve találtam erre a receptre és gondoltam elkészítem egy hús mentes sajtos változatban

Hozzávalók (32 cm átmérőjű pizzához) tészta: 20 dkg liszt, 2 evőkanál tejföl, 2 evőkanál olaj, 1 csapott kávéskanál sütőpor, 1 csapott kávéskanál só.


Elkészítése: Hozzávalókat tálba pakoltam és annyi vizet tettem hozzá amitől rugalmas tészta lett  .  Letakarva 30' pihentettem, ezután kerek  lappá nyújtottam amit  sütőformába tettem. Tészta tetejét megkentem pizzakrémmel,  megszórtam morzsolt oreganoval   és  paradicsomot , hagymát és paprikát szeleteltem rá amit reszelt sajttal  szórtam meg. Előmelegített sütőben 180 C fokon 25' sütöttem. 😋

Jó étvágyat kívánok !

3 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Jó ötlet egy személyes háztartások részére !!!

Gizi írta...

Egyszerű és nagyon finom... én is szerettem volna, mert nem kell mindig húsosat enni. Váljék egészségedre.

Éva írta...

aranyos fodorka köszi, nekem is azért tetszett meg a recept. Ebből is jutott azért a szomszédomnak is kóstoló!
Gizi nekem nagyon ízlett, köszönöm !