2024. május 15., szerda

Nagyi és az unokák


Sokszor visszanézem a régen bejegyzett  írásaimat és olyankor én magam is elérzékenyülök hogy mi minden történt  az elmúlt években és  milyen gyorsan múlnak az évek ! Első unokám 3 éves lehetett mikor írtam ezt a bejegyzést amit most kijelöltem hogy legközelebb  mikor itt lesznek az unokák  megtudjam mutatni nekik is de  főleg annak a 3 évesnek aki már azóta 15 éves  lett!  Nagyon gyorsan felnőnek a gyerekek, kisebb korukban szerettem fotókat is feltenni de ezt már nem teszem.  Legnagyobb unokám (nagyon hasonlít nagyapára )  az  idén  szeptembertől  már  középiskolás lesz ,  a két kisebb unoka pedig már ötödikes . Nagyon ügyesek  jól tanulnak  büszke vagyok rájuk!  A mai napig mellettük unatkozni nem lehet , próbálják fejleszteni nagyi  videojáték ismeretét  meghallgatom  bár ez engem hidegen hagy😄. Azért tudunk beszélgetni a mindennapi történtekről is röviden a sulis dolgokról   ha éppen nem   " nyomkodják"  a mobilt?   Sokat aggódom értük  bár ez az anyák és nagymamák dolga  ami a szeretet jele is ! Mióta  sajnos  egyedül maradtam Ábel unokám már  többször megkérdezte :"nagyi nem vagy magányos? Az unokámnak  azt mondtam  : " egyedül vagyok de nem vagyok magányos" !
Férjem nagyon hiányzik, sokszor vannak  gyengébb napjaim de próbálok arra gondolni hogy az élet megy tovább. Remélem hogy egészségem  engedi és  még van lehetőségem a család közös  örömeiben/gondjaiban  osztozni  !
💓

7 megjegyzés:

Évi - Ízek és utazások írta...

Jó olvasni, hogy milyen szeretettel írsz róluk. Biztos, meghálálják a törődésed, aggodalmaskodásod. :)

aranyos fodorka írta...

Tudod Éva, „minden relatív”. Neked legalább vannak unokáid és korodnak megfelelően egészséges vagy. Sok minden elmúlt, sajnos elveszett. De ahogy múlik az idő, az ember megtanulja, hogy már a kevesebbnek is örülni kell.

Éva írta...

Évi köszönöm de ezért nem is várok hálát elég az ha érzem hogy szeretnek!
aranyos fodorka valóban sok minden az idő előre haladtával elveszik, de remélem mindig lesz életemben olyan időszak mikor tudok valaminek örülni.

Gizi írta...

Jó volt olvasni a soraidat, csak úgy sugárzik belőle hogy mennyire szereted az unokáidat, és ez maradjon így még nagyon, nagyon sokáig amihez jó egészséget kívánok szeretettel. Jól megnőttek, és gondolom nagy szeretettel tanítgatják a videójátékokat....

Éva írta...

Kedves Gizi nagyon szépen köszönöm!

Ani írta...

Ez a bejegyzésed elkerülte a figyelmemet, pedig milyen igaz! Hogy nőnek a gyerekek, és mennyire múlnak az évek! Azért jó, hogy megőrizted a derűdet, és az alkotókedvedet.

Éva írta...

Kedves Ani köszönöm !