2024. május 8., szerda

Sajtos tekercs leveles tésztával


 Hozzávalók: 25 dkg leveles tészta, 8-10 dkg trappista sajt,  1 tojás sárgája a tészta kenéséhez.
🌺
Elkészítése: A tésztát szoba hőmérsékletű állapotában nyújtottam  aránylag vékonyra. Ezután  feldaraboltam háromszögletű darabokra és a sajt egy részét (amit vékony csíkokra vágtam előzőleg )ebből egy darabot tettem a szélesebb részére  majd feltekertem a tésztát és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam. Tojás sárgájával lekentem és a sajt többi részét amit lereszeltem  ebből tettem a tekercsek tetejére. Előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem😋 / ebből a mennyiségből 10 db lett/
Jó étvágyat kívánok !

6 megjegyzés:

Katalin írta...

De guszták lettek, ezt mi is nagyon szeretnénk! Lehet hogy kipróbálom majd, mert eddig sajtosat csak stangli formájában sütöttem.

Gizi írta...

Nagyon guszta, és finom tekercset sütöttél. A bolti leveles tésztának nincs is párja, mi is szeretjük.

aranyos fodorka írta...

Praktikus, gyorsan sokféle készíthető ebből a tésztából, nekem is van itthon.

Éva írta...

Katalin köszönöm, nálam hogy ilyen hol stangli de az íze mindig finom !
Gizi köszönöm, nagyon szeretem én is.
aranyos fodorka ha sikerül a boltunkban venni igyekszem beraktározni 😊

Ani írta...

Nagyon jól néznek ki.

Éva írta...

Ani köszönöm!