2012. január 22., vasárnap

Lecsó gombával és tojással

Hozzávalók:  2 nagy fej vöröshagyma, ( lecsóhoz valók:paprika-paradicsom), idényen kívül  ha van eltett  kis üveg lecsó,  1 cikk fokhagyma,   zsiradéknak szalonna , pirospaprika, bors, só, csípős paprika, 10 dkg gomba, tojás.
🍄
Elkészítése: A szalonnának a zsírját kisütöm és kiveszem az edényből . A zsírba beleteszem a felkarikázott vöröshagymát kissé dinsztelem  majd  hozzá öntöm a lecsót és a  megtisztított  és felkockázott gombát megszórom  a fűszerekkel : pici  vizet öntök rá és  kevés ideig főzöm. Mikor már elfőtte a vizet akkor egy pohárban  felverem a tojást ( ki mennyire szereti hogy tojásos legyen annyit )  ráöntöm a lecsóra  elkeverem  és  készre sütöm!😋
Jó étvágyat!

11 megjegyzés:

Mrita írta...

Nagyon szeretjük a lecsót, a múltkor a télire eltett lecsóból mi is azt reggeliztünk. Nagyon guszta.

Petra írta...

Mi is nagyon szeretjük. Gombával még finomabb. :)

Éva írta...

Mrita: Már mi is az eltett lecsót használjuk. Köszi!
Petra: Ritkán szoktam gombával, de most volt egy kis maradékom, de nagyon finom volt így együtt !

trollanyu írta...

Szeretjük mi is, de gombával még sosem próbáltam, de nagyon finom lehet:) Friss kennyérrel tunkolva, nyami:)

Panna írta...

Mi csak nyáron eszünk lecsót :( Látom már, hogy nagy hiba..

Gerdi írta...

A lecsó nálunk is menő! Így is nagyon csábító. Gusztán tálaltad!

Éva írta...

trollanyu: Eddig még én sem csináltam így, de megért egy próbát mert nagyon finom!
Panna: Ha esetleg nem tennék el előző évben akkor nem hiszem hogy én is most tudnék enni?:-)
Gerdi: Finom is tud lenni! Köszi!

María írta...

Imádnám, de a család úgy ellenkezik a gombával. Mostmár igazán éhes vagyok!

Éva írta...

Maria: Nem szeretik a fiúk? Csak a hal az megy ugye?

tücsi írta...

Nagyon finomat főztél.:) A fiam már készítette gombával, és nagyon finom volt.Ez is egy kis változatosság.:))

Éva írta...

tücsi: Köszi!