2012. június 23., szombat

Ropogós csirkeszárny és rántott patisszon salátával

Hozzávalók: 1/2 kg csirkeszárny,  1 db tojás, 1 db. közepes nyers  krumpli, 2 ek liszt, 1 cikk fokhagyma, só, őrölt bors, sütéshez olaj. 1 db patisszon.
Elkészítése: Csirkeszárnyat megtisztítottam majd (kicsit én általában mindig kicsit főzöm),majd  kiveszem  a vízből és hagyom hűlni. Ezután  elkészítettem amiben megforgattam:  a tojást habosra vertem majd hozzáadtam az előzőleg megpucolt lereszelt krumplit, az összezúzott fokhagymát, borsot, sót és kb. 1,5 dl vizet  valamint a 2 ek. lisztet összekevertem és 10' állni hagytam  A szárnyakat ebbe a keverékben forgattam meg majd bő forró olajban kisütöttem.  A patisszon elkészítését már előzőekben leírtam. Ehhez a sülthöz most csak uborkasalátát és tejfölös nyers lecsót készítettem a szokásos módon. 
                                        Jó étvágyat!                                  

13 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Nagyon finom ebéd! Imádom a rántott patiszont, cukkinit, tököt...Képes vagyok egy tucatot is megenni belőle, csak úgy magában...

Emi írta...

Nekem akár vasárnapi ebédnek is jöhetne. Nagyon jól tudnék lakni belőle:)

Jámborné Budai Mónika írta...

Hmm.. fincsi!!

Éva írta...

Illéskrisz Konyhája:Köszi! Hasonlóan viszonyulok én is ezekhez a rántott zöldségekhez +még nagyon szeretem a rántott krumplit is.
Emi: Maradt még így ma folyt.köv.!
Jámborné Budai Mónika: Köszi az!

Seffer Lilla írta...

Hmm, imádni való egy menü!

Gerdi írta...

A csirkeszárnyat szeretjük, főleg jó ropogósra sütve! A rántott tök, patiszon, cukkini meg a nyár slágerei, jó nagy adag salátával.

Márti írta...

Nálunk is csirkeszárny volt a menü, ezért most a patiszon salátát választanám:) itt még nem jelent meg a piacon!

teller-cake írta...

Szuper, és pont most kaptam egy szép nagy patiszont! :-)

Gabriella írta...

Imádom a rántott patiszont! Bár Apukám és a férjem viccesen mindig úgy hívják, hogy "koshús". De Ők is szeretik... :)

Vicuska írta...

Én is szeretem :)

Ibcsi írta...

nagyon szeretem, fincsi.

Panna írta...

Jó kis könnyű étel :) Nálunk meg rántott cukkini volt hétvégén :) Annyira kívántam, hogy én paníroztam, pedig nem a kedvenc elfoglaltságom :)

Éva írta...

Lilla:Örülök hogy tetszik, ezek szerint szereted Te is?
Gerdi: Ilyen változékony időben finom is jó sok salátával !
Márti: Szerintem rövidesen lesz az már mindenütt csak az idő engedje érni!
teller-cake: Látod milyen jó legalább kipróbálod !
Gabriella: Teljesen mindegy hogy mi a neve de finom és főleg ha még meg is eszik akkor nincs baj!
Vicuska: Örülök hogy szereted!
Ibcsi: Finom is !
Panna: Köszi! Az is finom szeretem csak azt ritkábban szoktam csinálni.Pepecselős elfoglaltság, de megéri 2' alatt elfogy!:-))