2014. augusztus 11., hétfő

Gombuca "Ízőrzők" Lenti

                                                                       
Hozzávalók:  30 dkg. liszt, 1 db tojás, 1 tk. só, 1 db vöröshagyma, 1 ek. zsír, 4 ek. tejföl. 1 tk. őrölt paprika.
😊
Elkészítése:A liszthez tettem a tojást és a sót kevés langyos vízzel tésztát gyúrtam belőle. Inkább kemény legyen a tészta. Forrásban lévő vízbe csipkedtem a tésztából nagyobb darabokat mint  a csipetke tészta. Mikor megfőtt leszűrtem hideg vízzel leöblítettem és edénybe tettem. A zsírt felolvasztottam és az apróra fölaprított  vöröshagymát megdinszteltem  majd rátettem a tejfölt kicsit sütöttem együtt. Tányérra szedtem a tésztából és rákanalaztam a hagymás tejfölből kevés piros paprikát szórtam a tetejére.😋
Ui: A receptben szereplő egész mennyiséget írtam le, én viszont most csak fél adaggal próbáltam ki/arra gondolván hogy férjuram nem tudom mit szól hozzá?:-))  Nagyon finom  és  férjuramnak is elnyerte a tetszését!
Jó étvágyat!

5 megjegyzés:

Hankka írta...

Ez is az egyszer-nagyszerű kategória, finom lehetett! :)

Nea írta...

Már a neve is valami finom ételt sejtet. Minden ízében finom és még gyorsan el is készül. Guszta nagyon!

Csigabige írta...

Fincsi lehet és gyorsan megvan! Kell ennél több?
:)

Vicuska írta...

Szeretem ezeket a recepteket!

Éva írta...

Hankka így ahogy írtad így igaz köszi!
Nea köszönöm!
Csigabige és még laktat is köszi!
Vicuska lehet is őket szeretni mert annyira egyszerűek és finomak!