2015. december 15., kedd

Gesztenyés fatörzs, sütés nélkül "Gasztroangyal"

A műsorban mikor láttam az elkészítését  megtetszett mert könnyen hamar elkészíthető ! A recept mennyiségéből két rúd lesz, nálam most fele mennyiségből készült!
                                                                               

Hozzávalók:
2 rúdhoz:
2 db tojás
1,5 evőkanál kakaópor
4 púpozott evőkanál cukor
25 dkg vaj
2 db gesztenyemassza
*
Elkészítése: Először a krémet készítettem el: a tojást kakaóport és cukrot elkevertem majd felmelegítettem. Mikor már langyosra hűlt hozzátettem a vajat és jól kikevertem. A gesztenyemasszát  szobahőmérsékletre kiengedve  átgyúrtam majd alufóliára tettem és kinyújtottam téglalapra. Ezután krémmel megkentem és feltekertem mint a bejglit. Külsőleg is krémet kentem rá amit villával csíkoztam  és "görcsöket" nyomtam a fatörzsre. Ezután kis időre hűtőbe tettem. Nagyon finom ! 
( A fél adaghoz /1 rúd/: 1 cs. gesztenyemassza, 1 csapott  ek. kakaópor, 2 evőkanál cukor 12,5 dkg vaj, 1 db tojás, csupán ennyire volt szükségem !) A krémre 1 csepp rumaromát tettem !
Kívánok hozzá jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Fáni írta...

Köszönöm, ezt fogom megcsinálni karácsonyra :)

Éva írta...

Fáni örülök hogy elkészíted, nem fogod megbánni mert nagyon finom és hamar elkészül! Egészségetekre!