2015. december 1., kedd

Tejfölös-lecsós gomba tésztával

Tésztás ebédet szerettem volna  ezért az összes kis adagban eltett alapanyagokból készítettem egy egészet  és még finom is lett !
                                                                                
Hozzávalók:
szalonna zsír
1 fej vöröshagyma
2 evőkanál  lecsó/télire eltettből/
őrölt bors, só
csípős paprika
piros paprika
maroknyi abált darabolt gomba
1 dl tejföl
tészta
*
Elkészítése: Zsírt felmelegítettem amiben a megpucolt és apróra vágott hagymát megdinszteltem. Ezután tettem rá a lecsót majd a fűszereket és végül a gombát.Egészen kevés vizet tettem hozzá csupán annyit hogy össze tudjon főni majd egy darabka babérlevelet tettem hozzá és a tejfölt.Felforrt és már készen is volt. A tésztát a szokásos módon kifőztem és ráöntöttem a szószra majd összekevertem. A sok kicsiből lett egy ebéd ami kettőnknek is elég lett volna, ha férjuram is szeretné a tésztát:) Így viszont  maradt még holnapra is  belőle! Nagyon finom !
Jó étvágyat kívánok!

1 megjegyzés:

Bridge írta...

Igen, az a kis lecsó nagyon meg tudja dobni a gombapörkölt ízét, és ha nem akar az ember költeni télen paprikára, paradicsomra, nagyon jó alternatíva.