2016. július 27., szerda

Fahéj fagyi házilag /fagyi-gép nélkül

Sokszor nézelődtem már ezen az oldalon és több  finomságot  kipróbáltam .Most a fagyi készítésére lettem figyelmes azok közül is a kedvencemet választottam most! Természetesen hűen ahhoz hogy elsőre csakis kevesebb mennyiségből és ha lehet "költségcsökkentős" módszerrel:-))
                                                                             

Hozzávalók:
2 evőkanál porcukor
1 mokkáskanál őrölt fahéj
1 dl tejszín
*
Elkészítése:Porcukrot a fahéjjal elkevertem majd először a krémsajtot majd a tejszínt tettem hozzá és az egészet jól összekevertem. Műanyag  zárható edénybe tettem és  mélyhűtőbe pakoltam. Időközönként átkevertem . Aki szereti a fahéjas édességet próbálja ki mert nagyon finom!/ a házi krémsajt helyett az eredeti receptben mascarpone szerepel/
Kellemes hűsölést!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Imádom máris❤️❤️❤️❤️
Köszönet Évikém, hogy megosztottad!
Isteni fahéjas finomság, ez a mai napom fénypontja:-)))

Éva írta...

Emőke örülök hogy tetszik és remélem ízlik majd egészségetekre!

Unknown írta...

Üdvözlöm!

Nagyon jól hangzik a recept,szeretném kipróbálni.
Azt szeretném kérdezni,hogy a tejszínt kemény habbá kell verni,vagy csak a Mascarpone után simán hozzá keverem?
Úgy is felhabosodik vagy nem kell,hogy habos legyen?

Válaszát előre is köszönöm!

Éva írta...

Kedves ismeretlen ahogy a receptben is írtam :porcukrot és fahéjat elkevertem majd előbb a krémsajtot kevertem hozzá és végül a tejszínt /nem vertem fel/ az egészet összekevertem ezután tettem a mélyhűtőbe. Sok sikert váljon egészségére!

Unknown írta...

Köszönöm a választ! :-)