2016. október 5., szerda

Cappuccinos szelet/sütés nélkül

Mostanában  megveszem ezt a receptes kis  újságot mert kedvező az ára és sok finomságot találtam már eddig is benne. Ezt is ott találtam, fele mennyiségből készült nálam  azt írom le!
                                                                           

Hozzávalók:kakaós réteg: 13 dkg darált háztartási keksz, 1 púpozott evőkanál kakaópor, 1 evőkanál porcukor, 1 mk. rumaroma, 6 dkg margarin, 0,3 dl tej/ amit előtte felfőztem és kihűlve használtam.kávés réteg: 13 dkg darált háztartási keksz, 1 púpozott evőkanál házi cappuccinopor, 1 mk. rumaroma, 1 evőkanál porcukor, 6 dkg margarin, 0,3 dl tej/főzve lehűtve. Tetejére: 8 dkg étcsokoládé 1 evőkanál olaj.
Elkészítése: Mindkét réteg hozzávalóit külön-külön edénybe kimértem és  egyenként összegyúrtam . 12x18 cm-es tálat fóliával   kibéleltem és először a kakaós  réteget nyomkodtam bele majd rá  a kávés réteget. Letakartam és hűtőbe pihentettem. Ezután gőz fölött megolvasztottam a csokoládét az olajjal és rácsurgattam elsimítottam a tetején. Még mielőtt megdermedt volna teljesen a csoki villát végig húztam rajta , dermedés után pedig kevés kókuszreszeléket szórtam rá. Hűtőbe tettem majd szeleteltem.Nagyon finom!
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: