2017. április 4., kedd

Zöldséges rizseshús

Kevés  megmaradt  sertéspörkölt várakozott  a hűtőben elfogyasztásra, amiből előzőleg már kagyló tésztával, krumplival is  volt ebédünk. Akkor találtam rá erre a receptre és gyorsan elkészítettem a magam módja szerint:)
                                                                                
Hozzávalók: Szerintem bármilyen pörköltből finom, ami nálam készen volt az sertésből készült. 15 dkg. mexicói zöldségkeverék, 2 evőkanál olaj, 1 tk. házi mexicói fűszerkeverékem, 1 dl rizs.
Elkészítése: Olajat felmelegítettem ebbe tettem bele a zöldségkeveréket /fagyasztott állapotában/ kicsit dinszteltem majd a rizst is beleöntöttem ezzel is dinszteltem pirítottam  ezután felöntöttem 2 dl vízzel beletettem a fűszert  hagytam főni .Mikor  már kezdett puhulni a zöldség akkor lefedtem az edényt  a gázt elzártam alatta és hagytam hogy a rizs  is megpuhuljon  a párában. Ezután felmelegítettem a pörköltet és hozzákevertem a zöldséges rizshez. Nagyon finom lett és bőségesen elég volt egy ebédre!
 Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: