2018. január 3., szerda

Fahéjas madeleine

Lehet hogy furcsának tűnik de én még eddig ezt a süteményt nem kóstoltam.Most kaptam formát hozzá így jöhetett a próba, természetesen kedvenc ízesítésemmel és mivel 10 db formát kaptam ennyiből készült az első adag.

Hozzávalók:  5 dkg olvasztott vaj,  1 db tojás, 2 evőkanál barna cukor/ lehet  kristálycukor is/, 5 dkg finomliszt, fél mokkáskanál őrölt fahéj. Fém formám van ezért pici olajjal kentem ki.
Elkészítése: Cukrot a tojással kikevertem majd az olvasztott de már nem meleg vajat is belekevertem és végül a fahéjas lisztet tettem a masszába és  összekevertem  az egészet. Hűtőbe tettem 30'-re közben kentem ki a formákat amit egy tepsibe raktam . Sütőt előmelegítettem 190 C fokra  . A masszából kanalaztam a formákba majd az előmelegített sütőbe tettem ahol 15' sütöttem. Nagyon finom már tudom is hogy a következő adag milyen lesz, citromos!!!
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések: