2018. április 29., vasárnap

Zsírban sült perec "Ízőrzők" Bucsuta

Kíváncsi voltam hogy működik  ebben a fánkszerű tésztában a szódabikarbóna  és az aludttej ami helyett én most  kefirt használtam. Fél adagból készítettem  8 db lett !
Hozzávalók:/8 db-hoz/ 25 dkg liszt, 1 db tojás, fél mokkáskanál só, fél mokkáskanál szódabikarbóna, 1 evőkanál porcukor, 1 kis doboz kefir, 2 evőkanál tejföl. Zsír vagy olaj a sütéshez.
🌼
Elkészítése: Kimért liszthez tettem  a hozzávalókat összegyúrtam. Gyúrótáblán  cipónak megformáltam letakarva 10' pihentettem. Késsel darabokat vágtam le a tésztából amit  hosszú rúdnak formáltam majd ketté vágtam és összefontam amit köralakra formáltam.Forró olajba raktam a tésztát letakartam fedővel  mikor levettem a fedőt megfordítottam a tésztát  és tovább már fedő nélkül sütöttem. Tálalásnál porcukorral szórtam meg lekvárral nagyon finom  egyszerű és könnyen elkészíthető fánkhoz hasonló recepttel lettem gazdagabb!
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: