2018. szeptember 2., vasárnap

Csokis-mézeskalács fűszeres pöfeteg

Szeretem  ezt a fajta édességet! Egyszerű az elkészítése ízesítését lehet variálni nálam megtalálható csokis, kókuszos, fahéjas, citromos változatban. Most tettem egy próbát  házi mézeskalács fűszer hozzáadásával:)😉

Hozzávalók:5 dkg margarin, 5 dkg cukor, 1 db tojás, 10 dkg étcsokoládé, 1 mk. házi mézeskalács fűszerkeverék, 1 evőkanál tej, 1/2 cs. vaníliacukor, 1 tk. sütőpor, 12,5 dkg liszt, + porcukor a forgatásnál.
🌸
Elkészítése:Margarint a cukorral és a tojással kikevertem gőz fölött megolvasztott csokoládét kicsit hűtöttem majd azt is hozzákevertem. A liszthez tettem a vaníliacukrot, sütőport és a mézes fűszerkeveréket  összevegyítettem majd összegyúrtam a csokis keverékkel közben hozzátettem a tejet is.Mikor összeállt a tészta hűtőbe pakoltam/itt jó minél többet áll, legalább 3 órát/, nálam most úgy alakult hogy egyik nap délután összeállítottam és csak másnap reggel  kis gombócokat gyúrtam  a masszából  megforgattam porcukorba és  sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam egymástól távolabb. Előmelegített sütőben 180 C fokon 13' sütöttem.😋
Jó étvágyat kívánok !

Nincsenek megjegyzések: