2018. szeptember 2., vasárnap

Kókuszlikőr házilag

 Azzal is kezdhettem volna  hogy "ami késik nem múlik"  mivel  már régen kinéztem magamnak
teller-cake  itókáját de végül  csak most  sikerült fél adagból tesztelnem😉

Hozzávalók: 10 dkg  kókuszreszelék, fél liter tej, 12,5 dkg cukor, 1 cs. vaníliás cukor, 1,5 dl alkohol/ nálam vodka/.(Ebből a mennyiségből kb 3,5 dl likőr lett)
🍷
Elkészítése: Alkohol kivételével az összes hozzávalót egy edénybe tettem és 20' lassú tűzön  közben keverve főztem. Tűzhelyről levettem hagytam teljesen kihűlni majd másnapig hűtőben tároltam. Ezután leszűrtem /jól kinyomkodtam a kókuszreszeléket/ alkoholt hozzátettem  üvegbe öntöttem amiben kicsit összeráztam és még egy napig érleltem az ízeket csak ezután kóstoltuk meg😋
Egészségünkre !

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Guszta! Kérhetek belőle egy pohárkával? :-)

Éva írta...

Katalin gyere jól lehűtöttem:)