2018. október 15., hétfő

Tárkonyos gombaleves nokedlivel

Hozzávalók:1-1 db sárgarépa, fehérrépa, 1 kisebb vöröshagyma, kevés olaj, 10 dkg  gomba, 1 dl tejföl, egy kisebb szelet paradicsom-paprika,1 db leveskocka, fűszerek: só, őrölt bors, csípős paprika, tárkony, nokedlihez:liszt, só, tojás.
🍄
Elkészítése:  Megpucoltam a zöldségeket és felkarikáztam, gombát kisebb darabokra vágtam. Olajon megdinszteltem a felkockázott vöröshagymát, zöldségeket valamint a paprikát és paradicsomot  őrölt borsot és sót szórtam rá és felöntöttem kevés vízzel. A zöldség mikor már kissé puhult akkor tettem hozzá a gombát és még több vizet öntöttem rá. Mikor  főtt akkor l db leveskockát morzsoltam  bele és az előzőleg összekevert ( kevés nokedli tésztát)  a fövésben levő levesbe szaggattam. Kikevertem 1 teáskanál lisztet a tejföllel és  a levesbe öntöttem 1 teáskanál tárkonnyal együtt és  készre főztem😋
Jó étvágyat!

6 megjegyzés:

Monika írta...

Nagyon szeretem a tárkonyos bármit! :)

Éva írta...

Mamka érdekes én pár éve hogy a tárkonyt konyhámba használom de azóta nagyon megszerettem, sajnos férjuram nem rajong érte!

Monika írta...

Valószínüleg,mert erős az íze.Nálam az egyik unokám szúrta ki,hogy a levesben van valami érdekes ízű.:)és nem ette meg.:)

Éva írta...

Mamka érdekes a kaprot megeszi, de nem erőltetem ilyenkor mellőzi a levest:-))

Timi írta...

Nagyon szeretjük a gombát, meg a tárkonyt is, így ki fogom próbálni mindenképp!!!

Éva írta...

Timi nagyon finom, váljon egészségetekre!