2018. december 28., péntek

Fahéjas csiga keksz

Karácsony előtti  sütögetés közben készítettem ezt az igen finom kekszet amit itt
találtam  most csak fél adagból készült/ azt írom le/ de rövidesen ismétlés következik😉

Hozzávalók 20 db-hoz: 14 dkg liszt, 8 dkg margarin, csipet só, 4 dkg porcukor, 1 felvert tojásnak a fele, 1 tk. sütőpor, töltelék: kb. 2 dkg olvasztott margarin, 1 evőkanál őrölt fahéj, 2 evőkanál barna cukor.
🌻
Elkészítése: Lisztet a margarinnal elmorzsoltam és a többi hozzávalóval összegyúrtam a tésztát. Enyhén lisztezett felületen 2-3 mm vastag téglalapra kinyújtottam. Az olvasztott margarint elkevertem a cukorral és fahéjjal  ezzel kentem meg a tésztát. A rövidebb végétől feltekertem és éles késsel vékony szeleteket vágtam belőle amit sütőpapírral bélelt tepsibe raktam. Előmelegített sütőben 180 C fokon 20 ' sütöttem.😋

Jó étvágyat kívánok !

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon guszták, finom lehetett a fahéjtól :-)

teller-cake írta...

Hű, ez nagyon finomságosnak hangzik/látszik! :-)

Vanilin írta...

Ez nagyon tetszik! :) Guszták!

Éva írta...

Katalin köszi nagyon finom!
teller-cake és ha tudnád mennyire finom? Most sütök ismétlést küldök jó:-))
Vanilin köszi!