2019. január 13., vasárnap

Sajtos, pizzás rácsos /leveles tésztával

Szilveszteri sósnak szántam magunknak ezt a könnyen elkészíthető falatkákat!
Hozzávalók:25 dkg bolti/ leveles tészta, házi pizzaszósz, reszelt sajt, 1 db tojás kenésre.
🌸
Elkészítése: Szoba hőmérsékletű tésztát kicsit nyújtottam majd  kisebb téglalapra felszeleteltem. Egyik felét éles késsel párhuzamosan bevagdaltam a tészta másik felét körben felvert tojással lekentem. Pizzaszószba elkevertem kevés reszelt sajtot ebből tettem 2 teáskanállal a körbekent tésztarész  közepébe majd ráhajtottam a bevagdosott felét és körbe nyomkodtam kicsit. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam ,  lekentem felvert tojással és kevés reszelt sajtot szórtam rá. Előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem.😋
Jó étvágyat kívánok !

2 megjegyzés:

Katalin írta...

Ilyen finomság mellett biztosan nagyon jól mulattatok :-)

Éva írta...

Katalin köszi, nem mondanám mulatásnak elvoltunk csendesen:)