2019. február 3., vasárnap

Rántott saslik "Ízőrzők" Dánszentmiklós


Hozzávalók:/mennyiséget nem írok/ csirkemell, alma, őrölt bors, só, tojás, liszt, zsemlemorzsa, szezámmag, sütéshez olaj, köretnek sült krumpli vagy egyéb tetszés szerint, hurkapálca v. saslikpálca,
🐔
Elkészítése:Csirkemellet tisztítás és leöblítés után felkockáztam bors és só keverékével beszórtam. Almát pucolás után szintén kockákra vagdaltam.Hurkapálcára szúrtam felváltva a húst és almát. Lisztben megforgattam felvert tojásba mártottam és végül a szezámmag és zsemlemorzsa keverékével meghintve forró olajba tettem ahol készre sütöttem.😋
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

Katalin írta...

De ötletes, és nagyon mutatós is. Fincsi lehetett :-)

Éva írta...

Katalin nagyon finom volt , köszi!

Unknown írta...

Nagyon szép lett, biztos finom is.Ki fogom próbálni!

Éva írta...

Unknown sok sikert váljon egészségetekre, nagyon finom !