2019. február 3., vasárnap

Kókuszos kekszes sütemény/ sütés nélkül

Egyik hétvégén mikor édességre vágytunk de korlátozott alapanyag állt rendelkezésemre akkor készítettem ezt a süteményt😉
Hozzávalók: kekszes alaphoz:20 dkg  darált háztartási keksz, 2 ek kakaópor, 2 ek porcukor, kevés rumaroma, 2 dl forralt hűtött tej, 2 tk vaníliacukor, krémhez: 10 dkg margarin, 3 ek porcukor, kb 5 dkg kókuszreszelék, fele krémbe 1 ek házi cappuccinopor.
😊
Elkészítése: Kekszes alapot összegyúrtam kétfelé vettem. Krémhez a  puha margarint a porcukorral kikevertem  hozzákevertem a kókuszreszeléket. Kekszes alap egyik felét két fólia között kinyújtottam /kb. 22x15 cm nagyságra/úgy hogy előtte kókuszreszelékkel a fóliát megszórtam majd óvatosan tálcára borítottam . Megkentem a krém felével  a másik felébe belekevertem a cappuccinoport  és rákentem a kókuszos krémre . A kekszes alap másik felét is kinyújtottam és óvatosan ráborítottam a krémre. Letakartam fóliával és kis időre hűtőbe tettem.  Később szeleteltem😋
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Ha most épp nem a kilóim leadásával lennék elfoglalva, akkor tán a hét végén meglepném magam ezzel a régi, és rég nem készített sütivel. Na de hát... saláta, retek, uborka, brokkoli és testvérei...ezek vannak műsoron.

Éva írta...

aranyos fodorka megértelek kitartás, jó étvágyat a zöldségekhez:-))