2019. március 26., kedd

Kedvenc húsvéti süteményünk:) 🐇 Blogjáték!

Nagyon hiányolom a blogjátékot  ezért gondoltam egy merészet?! Aki kedvet érez a játékra kérlek blogodról küldjél  családod  egyik  kedvenc süteményéről fotót és annak linkjét  amit általában a húsvéti ünnepekre szoktál sütni🐇

Határidő: 2019.március 31.éjfél
cím : dobany.eva@ freemail.hu

Bejegyzésben jelezzétek amennyiben  számíthatok  arra hogy nem maradok egyedül , mert játszani társakkal  jó!!  Sorsolás után   egy szerencsés játékost szeretnék megajándékozni🎁
Mindenkit várok sok szeretettel !

9 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon jó játékot találtál ki, én biztos játszok majd! Hogy mit fogok küldeni még nem tudom, de majd keresek valamit, és küldöm :-)
Köszi előre is a játékot, kívánom hogy minél többen jelentkezzenek majd :-)

Éva írta...

Katalin köszi hogy jelentkeztél, reménykedem hogy jönnek még játszani:)

Okki írta...

Én is szívesen részt veszek. :)
Még nem tudom milyen sütit választok, de péntekig mindenképpen elküldöm.
Annak ellenére, hogy egyre kevesebb időm van blogolni, én is hiányolom a blogjátékokat. :( Egy időben olyan sok volt, azt sem tudtam melyiknek mikor van a határideje, és kinél van a staféta.

Rozy írta...

Játszok, de már most bevallom, hogy a fotó nem az én általam sütött sütiről lesz, mert nem szoktam fotózni, és március 31-ig már nem is fogom megsütni :-)
a hivatalos recept fotót küldöm el, ha nem gond.

Éva írta...

Okki örülök hogy jelentkeztél!
Rozy örülök szeretnél játszani de ha blogodon nem szerepel a recept linkje és fotója akkor sajnálom de a félreértések elkerülése miatt inkább nem írnálak be a jelentkezők közé most:)

Gerdi írta...

Bár nincs olyan süti, amit kimondottan húsvétra szoktam sütni, mindig valami más készül, de ha korábbi receptet kérsz a játékra, szívesen részt veszek! :-)

Éva írta...

Gerdi várlak szeretettel!

Okki írta...

Elküldtem az emailt. Ha nem kaptad meg, kérlek szólj.
Felszeretném hívni a figyelmed, hogy a bejegyzésben megadott email címbe van egy kis hiba. A kukac (@) előtt van egy szünet, és ha valaki innen másolja ki és nem veszi észre, akkor nem fogja tudni elküldeni az emailt.

Éva írta...

Okki köszi megkaptam. Köszi hogy szóltál javítottam, de nem tolonganak itt ennél a bejegyzésnél sem sokan:-)) Bizakodva várakozom:)