2019. június 18., kedd

2019. nyarán is gondolok a téli napokra..

...de egyenlőre csak az üres befőttes üvegek állnak  sorban a polcon  arra várva hogy megtölthessem őket :-)) A "háziasszony" pedig arra vár hogy a  gyümölcsök ára kicsit alacsonyabb legyen:)  Már 2 éve hogy az eper, málna   lekvárnak  számomra elérhetetlen, maradt a meggy, sárgabarack, szilva, és az alma.Később talán majd a lecsó? Nem sokat szoktam eltenni de az általában kitart következő év márciusáig közben pedig a gyerekeknek is adok  1-2 üveggel. Meggy árakat néztem az elmúlt héten a zöldségesnél 900 Ft volt, elgondolkodtam hogy mennyi is lenne az annyi? Nem olcsó de mégis jobb ha én teszek el pár üveggel  mert még így is olcsóbb mint a bolti , tudom mi van benne és ez biztos hogy felbontás után sem romlik meg./Május elején vettem egy kis üveg lekvárt  nem is volt olcsó kategóriás mégis csupán 2-3 evőkanállal használtam  belőle hűtőbe tároltam  mégis megromlott/  Nem kapkodom el várok még  talán kicsit lejjebb megy az ára! Vagy nem?
🍒?🍑?🍎?

Nincsenek megjegyzések: