2019. július 3., szerda

Túrós-mazsolás párna / leveles tésztával

Hozzávalók: 25 dkg leveles tészta, töltelékhez: 15 dkg tehéntúró, mazsola, 2 teáskanál cukor, 1 teáskanál vaníliacukor, 2 teáskanál tejföl, fél citrom reszelt héja,  1 teáskanál búzadara, tészta kenéséhez 1 tojássárgája .
🌸
Elkészítése: Mivel fagyasztott  leveles tésztából készítettem , mire a tészta kiengedett  összeállítottam a tölteléket amihez a  hozzávalókat  összekevertem. A tésztát kicsit nyújtottam majd téglalapra felszabdaltam aminek egyik felére pakoltam kb. 2 teáskanál tölteléket a tészta másik felét ráhajtottam körbe villával összenyomtam. Sütőpapírral bélelt tepsire pakoltam  és tojássárgájával átkentem. Előmelegített sütőben 180 C fokon 25' sütöttem. 
Jó étvágyat kívánok !

5 megjegyzés:

Katalin írta...

Csodás íze lehet :-)

Kincse írta...

A túró rengeteg sütiben megfordul, változatosan lehet elkészíteni, ez a párna egyik változat, és kicsit mindig más így a túrós süti, pedig csak az alakja változik.

Vera írta...

Hú de jó lenne!

Éva írta...

Katalin köszi nekünk nagyon ízlett!
Kincse és ezzel a leveles tésztával olyan hamar elkészíthető.
Vera szívesen megkínálnálak :)

Gerdi írta...

Finomakat lehet leveles tésztából varázsolni egy-kettőre, s ha még túrós is... tudnám szeretni! :-)