2019. augusztus 21., szerda

Gesztenye torta / sütés nélkül

Hozzávalók:/18 cm formához/alap: 25 dkg gesztenye massza, 2 evőkanál darált háztartási keksz, 3 dkg margarin, kevés rumaroma, krém:1 cs vaníliapuding, 3 evőkanál cukor, 3 dl tej, 2 evőkanál tejszínhab,2 dkg margarin,  kb. 6 db babapiskóta, 1,5-2 dl tejszínhab.
🌻
Elkészítése: Az alaphoz 20 dkg gesztenyemasszát villával összetörtem hozzátettem a puha margarint kevés rumaromát és darált kekszet és összegyúrtam. A torta forma  karikát rátettem egy tányérra  és ebbe nyomkodtam bele a masszát egyenletesen és hűtőbe tettem. Elkészítettem a pudingot mikor kihűlt akkor kevertem hozzá 2 dkg puha margarint és végül a 2 evőkanál tejszínhabot. A hűtőből kivett alapra kentem a pudingos krém felét ezt kiraktam tejes kávéba mártott babapiskótával  aminek a tetejére tettem a maradék krémet és ismét hűtőbe tettem kis időre. A felvert tejszínhabot a krém tetejére simítottam végül  a tetejére tettem a maradék gesztenyemasszát !
📌Sikere volt ízlett mindenkinek!
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: