2019. szeptember 12., csütörtök

Fűszeres paradicsomlekvár 🍅 téli napokra

Szerencsés vagyok kaptam két helyről is paradicsomot nem annyira nagy mennyiség de bármennyire is   szeretem a paradicsomot  (akár csak úgy magában is enni) féltem hogy esetleg tönkremegy. Pár évvel ezelőtt készítettem fűszeres paradicsomlekvárt  ami nagyon ízlett  ezért gondoltam most is teszek  el belőle a téli napokba 🍅
Hozzávalók és elkészítése hasonló mint előzőleg  annyi változással hogy most 70 dkg volt a paradicsom/ 4 kis üveggel lett/ ennek  és természetesen mindenki ízlésének megfelelően fűszerezés  tetszőleges:) Nekem jó csípősre sikerült most is😉de mi  így szeretjük😋
📌 Ezzel a szósszal készült tésztás receptem
Téli napokra!

4 megjegyzés:

Katalin írta...

De finom lesz majd télen, főleg így, jó csípősen :-)

Éva írta...

Katalin köszi.

aranyos fodorka írta...

Valami hasonlót készítek én is "pizzakrém" címen - kicsit több fűszerrel. Nagyon szeretem, még a sima vajaskenyeret is feldobja.

Éva írta...

aranyos fodorka a több fűszer még ízletesebbé teszi, én tésztára szoktam tenni nagyon szeretem.