2019. november 5., kedd

Meggyes lepény 🍒 /bögrés

Ez a recept is családi kedvenc régóta azonos módon készítem, de most egészen  kicsit változtattam rajta 😉 az előzőleg bejegyzett itt található :)
Hozzávalók: /2,5 dl bögrével mérve/ 2 bögre liszt, 1 bögre cukor, 1 bögre tej, 10-12  dkg sertészsír, 1 cs vaníliás cukor, 1 cs sütőpor, 2 db  tojás /fehérje habnak felverve,( amivel most mégis másabb az  + 1 evőkanál kakaópor), magozott meggy/befőtt.
🍒
Elkészítése: Cukrot a tojássárgájával kikevertem  ezután a többi hozzávalóval simára kevertem.Amit változtattam most : ebből  a kikevert masszából kb. a felét külön tálba öntöttem és belekevertem 1 evőkanál kakaóport. Zsírral kikent liszttel beszórt tepsibe öntöttem előbb a világos masszát majd kanalanként különböző helyekre tettem a barna tésztából is  ezután szórtam rá a magozott meggyet. Előmelegített sütőben 180 C fokon 25' sütöttem. Mikor kihűlt akkor szeleteltem és szórtam porcukorral. 😋
Jó étvágyat!

2 megjegyzés:

Gerdi írta...

Jó kis kevert-kavart süti- egyre inkább értékelem ezeket a gyorsan elkészülő recepteket! :-) Zsírral még nem sütöttem hasonlót, de ki fogom próbálni.

Éva írta...

Gerdi köszi, váljon egészségetekre!