2019. november 4., hétfő

Sűrített tej ismét /házilag

Régóta szeretnék egy olyan süteményt készíteni aminek hozzávalója a sűrített tej😉 Régebben már készítettem házilag annak  receptje itt található, most viszont amit  itt találtam könnyen elkészíthető és csak két hozzávalóra van szükség 😊
Hozzávalók: 2 dl tej, 15 dkg cukor/nálam fele nádcukor volt/
Elkészítése: Edénybe öntöttem a tejet bele a cukrot és állandó kevergetéssel alacsony hőfokon kb. 15-20' forraltam még sűrű nem lett.  Ezután üvegbe öntöttem.(ebből a mennyiségből 1,5 dl lett)

Sok sikert az elkészítéséhez!

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Na jó, de mire használod ? Én még életemben nem vettem/ettem sűrített tejet...bár persze tudom, hogy létezik....Mi az előnye ? "kis helyen elfér" ?

Éva írta...

aranyos fodorka sütemény krémjébe használom majd fel.