2019. november 12., kedd

Poharas desszert - születésnapomra🌷

Mai naptól ismét  +1 évvel többet kell mondanom ha kérdik "hány éves vagy?"😊. A család hétvégén jön akkor köszöntenek minket /férjuram szülinapja is  hamarosan lesz. Azért hogy ne  legyen ez a nap olyan  mint a többi készítettem egy egyszerű poharas édességet  kettőnknek  olyan "takarékos konyha" módszerrel ami éppen volt itthon😉

Hozzávalók: 15 dkg tehéntúró, kevés reszelt citromhéj,  2 ek porcukor, 1 tk. vaníliacukor,2 evőkanál felvert tejszínhab, pár evőkanál meggylekvár+ 1 tk étkezési keményítő, darált mézes sütemény.
🍒
Elkészítése: Túrót villával összetörtem hozzákevertem a reszelt citromhéjat a kétféle cukorral majd a tejszínhabot is belekevertem.Meggylekvárt/saját lekvárom darabos/ 2 evőkanál vízzel feltettem a tűzhelyre és fél dl vízzel elkevert étkezési keményítővel besűrítettem hagytam kihűlni. Pohár aljába szórtam a darált mézes sütiből  erre kanalaztam a túrós krémből majd a meggykrémből.Tetejére egy kanál tejszínhab és meggy került amit darált mézes süteménnyel beszórtam.
🌹
Különösebb születésnapi kívánságom nincs soha nem is volt talán  annyi hogy egészségem legyen és  minél tovább  örülni tudjak az együtt töltött családi ünnepeknek💓





23 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánok mindkettőtöknek, jó egészséggel és minden földi jóval 😊

Éva írta...

Katalin nagyon szépen köszönjük!

Margaréta írta...

Isten éltesse sokáig,sok sok jó főzést itt a blogon is
Margaréta

Éva írta...

Margaréta nagyon szépen köszönöm!

Tiffanylda írta...

Drága Éva, születésnapodra azt kívánom, amit Te is magadnak! Isten éltessen sokáig, egészségben! Főzz még sokáig praktikus, ínycsiklandó ételeket kedves családodnak és a blogon keresztül nekünk!:) Köszönjük.

fenci írta...

Boldog szülinapot kívánok, egészséget, boldogságot!

Ani írta...

Nagyon sok boldogságos éveket kívánok! Főzzél még sokat a mi örömünkre is! Isten éltessen!

aranyos fodorka írta...

Boldog születésnapot nektek és a további időkre jó egészséget kívánok, azzal kiegészítve, hogy még jó sokig gyűjtögesd és mutasd be spórolós, okos főzési-sütési ötleteidet itt ! Tartok tőle, egyre inkább és egyre többünknek lesz ilyen ötletekre szüksége.

Gerdi írta...

Éva, Isten éltessen sokáig!

Timi írta...

Nagyon sok boldog születésnapot kívánok én is!!! :o)

gyongyviragkata írta...

Isten eltessen meg nagyon sokaig szereto csaladod koreben! Tovabbi jo kedvet a fozicskezeshez es a receptek felrakasahoz, hogy mi is oruljunk! :))

Fáni írta...



Nagyon sok boldogságot kívánok!

undercover írta...

Nagyon jó kívánságot választottál magadnak, kedves Éva! Teljesüljön a kívánságod, ezt kívánom.

Anikó írta...

Évi nagyon boldog szülinapot kívánok neked és persze jó egészséget !!!! Sok puszi :-)

Éva írta...

Kedvesek vagytok nagyon szépen köszönöm, köszönjük a jókívánságokat💓 !

Vera írta...

Boldog szülinapot kívánok,ésjó egészséget!

Éva írta...

Vera köszönöm szépen!

Palkó írta...

Isten éltessen Benneteket sokáig jó erőben, egészségben! - jókívánság sose jön későn... :)

sucika írta...

Kicsit megkésve, (és előtte) de annál nagyobb szeretettek kívánok sok-sok boldog szülinapot Nektek!

María írta...

Kissé megkésve kívánok én is sok boldogságot és jó egészséget szülinapod alkalmából. Isten éltessen sokáig kedves Éva :)!!!

Éva írta...

Palkó nagyon szépen köszönjük!
sucika nagyon szépen köszönjük!
Maria köszönöm szépen!

Lívia írta...

Évikém kicsit megkésve, de szeretettel köszöntelek a születésnapodon. Legfontosabb az egészség, ezt kívánom elöször és minden jót, hosszú életet, hogy még sokáig együtt lehess a szeretteiddel.

Éva írta...

Lívia nagyon szépen köszönöm.