2020. április 24., péntek

Citromos töltött keksz /tej és tojás nélkül


Hozzávaló fél adaghoz: tészta: 20 dkg finomliszt, 10 dkg margarin, 1 tk. sütőpor, 5 dkg porcukor, fél citrom  reszelt héja  2 ek. citromlé, töltelék: 7,5 dkg vaj, 5 dkg porcukor, 1 ek.citromlé.
🍪
Elkészítése: A tészta hozzávalóiból tésztát gyúrtam amit kinyújtottam és kiszaggattam/ 5,5 cm átmérőjű formával. Korongok tetejét pohár aljával kicsit lenyomtam/mintáztam  majd sütőpapírral bélelt tepsibe raktam és előmelegített sütőbe  180 C fokon 15' sütöttem. Mikor már teljesen kihűltek az előzőleg  összekevert töltelékkel megkentem és kettesével összeragasztottam.😋
/ 12 db lett ebből a mennyiségből/
Jó étvágyat!
forrás:innen

4 megjegyzés:

Okki írta...

Hm, citromos keksz .... évek óta nem ettem, pedig milyen finom tud lenni. :) Nagyon szépek lettek. :)

Éva írta...

Okki kedvenc ízesítéseim közé tartozik, csak ajánlani tudom hogy próbáld ki mert nagyon finom. Köszi!

Ilona írta...

Köszönöm.

Éva írta...

Ilona váljon egészségedre!