2020. május 1., péntek

Káposztás nokedli...

...mégpedig savanyú káposztával. Nem tudom  kóstoltátok már? Aki nem annak ajánlom mert nagyon finom😊

Hozzávalók: Kb. 25 dkg savanyú káposzta, olaj, őrölt bors, nokedlihez: liszt, tojás, só..
🌸
Elkészítése: Általában én a savanyú káposztát kicsit átmosom  apróbb darabokra vágom. Zsíron vagy olajon megpirítom , kóstolás után borssal és sóval ízesítem. Nokedlit a szokásos módon összeállítom szaggatom főzöm leöblítem és a megpirított káposztához öntöm átforgatom vele.😋
📌Ezt a fajta pirított káposztát szoktam sztrapacskára is tenni ami szintén nagyon finom!
Jó étvágyat kívánok !

9 megjegyzés:

Lívia írta...

Ismerem ezt a ételt, de még nem készítettem. A savanyúkáposztát nagyon szeretjük, de soha nem mosom ki belőle az eredeti állagát, mert az természetes, és nem annyira savanyú, hogy ezen változtassak. Nyáron a tököt is ha legyalulom, pl. főzeléknek, soha nem sózom, hogy kijöjjön a saját leve. Minek, hogy utána vízzel pótoljam? De ahány ház, annyi szokás, ezt én elfogadom.

Katalin írta...

Még nem ettünk ilyet, de nagyon finom lehet, ahogy olvasom :-)

Tiffanylda írta...

Nagyon izgalmasnak hangzik, még sosem próbáltam! Most elmentem. Eleve kockatésztával szoktam a hagyományosat is, hát ez klassz lehet!:) Köszi.

Éva írta...

Lívia egyszer próbáld ki mert nagyon finom. A káposztára egy adag vizet öntök majd kinyomom de még így is elég savanyú volt.
Katalin köszi.
Tiffanylda megér egy próbát majd meglátod, köszi:)

aranyos fodorka írta...

Savanyúkáposzta-imádó vagyok ! Ilyen változatot még sosem hallottam. Mint mindig, most is van itthon,holnap ki fogom próbálni, úgyse volt ebéd-ötletem.... :-)

aranyos fodorka írta...

Utólag jutott eszembe, hogy egy kis pirított szalonnakocka nem ronthat rajta....Kipróbálom azzal.

Éva írta...

aranyos fodorka váljon egészségedre, a szalonnakocka biztosan jó lesz vele:)

teller-cake írta...

Nahát, micsoda változata a nokedlinek! Én tojásos nokedlit készítettem nemrég és a maradékot tűzáló tálba tettem, megkentem tejföllel, rátettem paradicsomkarikát és sajtot - fél óra alatt átsütöttem. Iszonyat finom lett, a lányok máskor is így kérik a tojásos nokedlit. :-))

Éva írta...

teller-cake a tojásos nokedli is kedvencem/sajnos ezek a tésztás ételek csak nálam jönnek be férjuram annyira nem kedveli/. A tejfölös változatodat is tudnám szeretni egyszer meglepem vele magamat:-))