2020. május 12., kedd

Szilvalekváros párna / leveles tésztával

Egyik kedvenc lekvárom a szilva amiből már sajnos kevéske van az előző évben eltettből😏

Hozzávalók: 25 dkg mirelit leveles tészta, töltelék:szilvalekvár , tészta kenéséhez 1 db tojás
🌸
Elkészítése:. A tészta mikor szoba hőmérsékleten kiengedett  kicsit nyújtottam rajta majd feldaraboltam   és a tészta egyik felére tettem a lekvárból. Felvert tojással kicsit körbekentem a tészta szélét majd  a tészta másik felét ráhajtottam  a lekváros felére és körbe kicsit lenyomtam villával. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam felvert tojással lekentem és előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem😋
Jó étvágyat!

5 megjegyzés:

Okki írta...

Mostanában mi is sok mindenben használjuk a szilvalekvárt. Mintha most fedeztük fel újra. :)
Finom lehet ez az egyszerű lekváros párna. :)

Katalin írta...

Nagyon jók ezek a mirelit tészták, most is finomat sütöttél belőle. Persze kellett hozzá az igazi házi lekvár 😊

Lívia írta...

Nekem is kedvencem a szilvalekvár, van is belőle még sok. Én is szoktam készíteni, de kelt tésztából párnát szilvalekvárral. Az általad készített is finom lehet, és jól is néz ki.

Éva írta...

Okki nálam már régóta kedvenc, derelyébe, gombócba , buktába és ilyen egyszerű sütikbe is, köszi :)
Katalin szeretem én is mert könnyen elkészíthető vele a sütemény és finom, a lekvárom sajnos már fogyóban, köszi:)
Lívia de jó neked hogy még sok van, bár gondolom többet is tettél el. Kelt tésztába is nagyon szeretem, köszi:)

Tiffanylda írta...

Gyors és finom! Főleg, ha saját eltevésű a lekvár! Nekem is kedvencem, de a szilvánál jobban már csak a meggylekvárt szeretjük. Az fogy el először. Szilva még van, de kell is hogy legyen, messze még az új! Remélem, tudunk eltenni idén is! Köszi a receptet!:)