2020. június 2., kedd

Gyors fahéjas tekercs/ leveles tésztával

Hozzávalók: 25 dkg leveles tészta, 3 evőkanál porcukor, 2 tk őrölt fahéj, 2-3 dkg olvasztott vaj/margarin, tészta kenéséhez 1 tojássárgája.
🌼
Elkészítése: Mivel mirelit tészta volt  hagytam hogy kiengedjen majd kinyújtottam. Olvasztott vajjal lekentem a tésztát és a porcukor és fahéj keverékével/ tettem hozzá 1 tk.  házi cappuccino port  is /  megszórtam  ezután feltekertem  és kb. 3 cm nagyságú darabokra vágtam . Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam tojással lekentem és előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem.
 Porcukorral  beszórtam😋

Jó étvágyat kívánok !

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon guszta tekercsek, finomak lehetnek a fahéjjal. Mindig jó választás a mirelt tészta 😀

Éva írta...

Katalin köszi, finom volt.

Lívia írta...

Fahéj, kakaó, lekvár vagy gyümölcs mindegyik jöhet nekem süteményben. Nagyon guszták lettek.

Éva írta...

Lívia valahogy én is így vagyok vele, köszi :)