2020. június 12., péntek

Kapros zöldbabos-zöldborsó főzelék

Egyszerűbb volt elkészíteni mint kitalálni hogy milyen nevet adjak ennek a főzeléknek😊Azért párosítottam így össze  mivel  annyira kevés volt a zöldbab amit a mélyhűtőben pakoltam ide- oda   hogy önmagában már nem tudtam volna felhasználni  a kettő együtt viszont jó ötlet volt:)

Hozzávalók:  kb. 10 dkg fagyasztott zöldbab és 20 dkg zöldborsó, 1 fej vöröshagyma, 1,5 dl tejföl,  1 evőkanál liszt,  kevés zsír vagy olaj,  fűszerek: só, őrölt bors, csipet pirospaprika, fél mk. szárított kapor
🌺
Elkészítése: Evőkanálnyi zsírt forrósítottam amiben megdinszteltem az apróra vágott vöröshagymát  borssal  sóval paprikával ízesítettem hozzáöntöttem a babot és borsót  vizet öntöttem rá és addig főztem még puha lett a zöldség. Tejfölt liszttel elkevertem  és behabartam vele a főzeléket ekkor szórtam rá a kaprot is és készre főztem. Feltétnek most  lecsó kolbászt sütöttem 😋
Jó étvágyat!

6 megjegyzés:

Verus írta...

Biztos finom volt! Ém is szoktam így vegyíteni, főleg a karfiolt brokkolival!🙂

Okki írta...

Nálam is előfordul, hogy elkészítek valamit és amikor a blogra szeretném felrakni gondba vagyok a névadással. :)
Jó ötlet a párosítás, finom lehet. :)

horimarika írta...

Ez zseniális! Ügyes vagy, gondolom finom volt!

Tiffanylda írta...

De jó ötlet!:) Én még nem gondoltam erre, mert mindegyiket másképp készítem. A zöldbabot savanykásan, a borsót édeskésen. Mindkettőt petrezselyemmel. Nálunk a tök kapros. Így is biztos finom, egyszer kipróbálom!

aranyos fodorka írta...

No ilyent se hallottam/ettem még. De nem lehet rossz, alapjában az összetevők finomak - ki kellene egyszer próbálnom...majd megírom, ízlett-e ?

Éva írta...

Verus az is finom lehet, szerintem ha külön külön jó miért ne lehetne együtt?
Okki akkor ezzel nem vagyok egyedül, voltam már süteménnyel is hasonló "névadási válságban". Finom volt köszi.
horimarika köszi finom volt !
Tiffanylda a két zöldség külön-külön elkészítési módszeremben nálam van hasonlóság, most talán a kapor volt ami más ízt adott de szeretjük. Egy alkalomra finom volt és a zöldbabot is hasznosítottam:-))
aranyos fodorka kíváncsi vagyok véleményedre, váljon egészségedre!