2020. június 17., szerda

Török palacsinta

Régi receptes újságban találtam  kíváncsi voltam  a töltelékre ami tulajdonképpen nem ismeretlen csupán egybe van keverve több általunk is ismert ízesítés😊
Hozzávalók: palacsinta tészta /ez mindenkinél megszokott receptje  szerint nálam általában cukor nélkül készül/, töltelék: 3-3 evőkanál darált mák és dió, kevés tej, 2 tk porcukor, 2 ek baracklekvár, kevés mazsola és reszelt citromhéj./ ez a töltelék 5 db palacsintába volt elég/
🌸
Elkészítése: Palacsinta tésztáját összekevertem és állni hagytam addig elkészítettem a tölteléket. Darált diót és mákot összekevertem   kevés mazsolát szórtam hozzá  ezután felforraltam  1/2 dl tejet amit ráöntöttem és elkevertem. Ráreszeltem  kevés citromhéjat és  hozzátettem a  baracklekvárt majd  összekevertem.  A kisütött palacsintákat megtöltöttem ezzel a töltelékkel tetejét porcukorral szórtam be😋
Jó étvágyat kívánok !

9 megjegyzés:

horimarika írta...

Izgalmas! Szinte máglyarakásos a töltelék.

Lívia írta...

Ez a palacsinta nagyon érdekes és kívánatos a tölteléke miatt. Egyszer kipróbálom.

Éva írta...

horimarika köszi finom volt.
Lívia köszi, sok sikert váljon egészségetekre!

Tiffanylda írta...

De érdekes töltelék, sosem hallottam róla! 3:1-ben.:) Mák, dió, lekvár egy palacsintában. Nálunk mindig van gyerek, kipróbáljuk! Remélem, te is találkoztál már, Évám, az összes unokáddal és volt boldogság!!!;)

Katalin írta...

Nagyon finom lehet! Mi is szoktunk sz ízeket kombinálni, pl. a lekvárost vagy a túróst fahéjas cukorral ízesíteni 😊

Juci írta...

Diom nincs de makom az van itthon, azzal toltom majd meg ha sutok holnap palacsintat, jaj mar alig varom nagyon megkivantam.

Éva írta...

Tiffanylda én is érdekesnek találtam azért is tettem egy próbát.Ha minden jól megy most hétvégén leszünk együtt már nagyon várom!
Katalin finom volt köszi.
Juci sok sikert váljon egészségetekre!

Verus írta...

Ez de jól hangzik Éva! A gyerekek imadják a palacsintát, ki fogom próbálni!🙂

Éva írta...

Verus örülök hogy tetszik, váljon egészségetekre!