2020. július 6., hétfő

Babfőzelék

Már blogomban megtalálható  a recept akkor  száraz babból most fagyasztott fejtett babból készítettem amihez  előző napról megmaradt kevés  csirkepörkölt volt a feltét de  nekem a szaftja  is elég volt rá:)

Hozzávalók: 45 dkg  fagyasztott fejtett bab,  1-2 db babérlevél, 1 gerezd fokhagyma, 1 kisebb vöröshagyma, zsír/olaj, 1 evőkanál liszt,   fűszerek: só, őrölt bors, pirospaprika, 1,5 dl tejföl
😉
Elkészítése: Edénybe öntöttem a fagyott állapotában lévő babot annyi vizet öntöttem rá hogy éppen ellepje sót, babérlevelet és a  megpucolt fokhagymát  tettem hozzá és hagytam főni. Mikor már puha volt a bab elkészítettem a rántást: kevés zsírt melegítettem a megpucolt felaprított vöröshagymát beletettem majd a lisztet is és világos rántást csináltam  megszórtam   őrölt borssal  pirospaprikával és felöntöttem vízzel ezt a rántást öntöttem a babra .Végül hozzátettem a tejfölt és készre főztem😋
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: