2020. szeptember 16., szerda

Egyszerű kókuszos keksz

 A recept amit itt találtam   más elnevezésű és más alapanyagokból készült de mivel kíváncsi voltam az ízére  ezért én  elkészítettem a háztartásom készletéből😊 azt írom le

 

Hozzávalók : 0,7 dl tej, 7 dkg kókuszreszelék, 7 dkg margarin, 7 dkg cukor, 12 dkg liszt, 1 tojás sárgája, 1 tk. sütőpor, csipet só.

🌸

Elkészítése: A hozzávalókból tésztát gyúrtam amit fóliába tettem és fél órára hűtőbe pakoltam. Az idő letelte után  lisztes gyúrótáblán átgyúrtam  kinyújtottam és szaggattam/24 db lett belőle. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam tejjel átkentem a tetejét és kevés kókuszreszeléket szórtam rá. Előmelegített sütőben 180 C fokon 13'-ig sütöttem.😋

Jó étvágyat kívánok !


6 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon finom lehet, mert ami kókuszos, az csak finom lehet 😊. Bár én meg nem használtam ķókusztejet, de nem hiszem hogy annyira más lenne vele, mint rendes tejjel.... 😀

Éva írta...

Katalin köszi finom volt. Egyszer házilag készítettem kókusztejet talán az sűrűbb mint a sima tej.

Erika írta...

Nagyon finom édességet készítettél Évike!

A kókusztej bizony más. Ez egy alternatív megoldás azok részére, akik pl. tejfehérje, vagy laktóz érzékenyek. Az más kérdés hogy a bolti növényi tej kívánnivalót hagy maga után, de pl. kókusztejet saját magunk is elkeszíthetjük.

Éva írta...

Erika köszi. Házilag már egyszer én is elkészítettem a kókusztejet de most csak sima tejjel tettem egy próbát :)

Vera írta...

Kókuszos...az csak finom lehet!

Éva írta...

Vera köszi.