2020. december 28., hétfő

Fahéjas, kakaós apró falatkák /leveles tésztával

 Az ünnepi zserbó és bejgli után  ezek az apró falatkák   is elégnek bizonyultak most😊


Hozzávalók: 25 dkg leveles tészta, őrölt fahéj, kakaópor, cukor, kevés olvasztott margarin, tetejére felvert tojás.

🌸

Elkészítése: Szoba hőmérsékletű tésztát  téglalap formára   nyújtottam megkentem olvasztott margarinnal. Ezután  beszórtam az előzőleg összekevert fahéj-kakaópor-cukor keverékével és feltekertem a tésztát majd háromszögekre vágtam. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam felvert tojással lekentem majd  előmelegített sütőben 200 C fokon 20' sütöttem.😋

Jó étvágyat kívánok!

2 megjegyzés:

Ani írta...

Istentől megáldott, békés újévet kívánok, egészséget, szeretetet.

Éva írta...

Ani nagyon szépen köszönjük, hasonló jókat és szépeket kívánok Nektek is!