2020. december 30., szerda

Vőlegény torta /sütés nélküli édesség

Ez olyan recept amit lányaim fedeztek fel és készítették el először jónak találták és ajánlották nekem is. Most ezt az édességet   készítettem el szilveszterre magunknak  kevesebb mennyiségből és kis változtatással😊

 


Hozzávalók: 14 db babapiskóta,  1 ek. baracklekvár,  3 ek. nutella , házi natúr krémsajt,(amit 2,5 dl tejfölből készítettem), 2 dl tejszínhab, meggybefőtt.

🎉

Elkészítése:A  baracklekvárt kevés langyos vízzel elkevertem ebbe mártogattam meg a piskótát amit egy jénai edény aljára pakoltam egymás mellé. Nutellát  a natúr sajttal elkevertem  a piskótára ebből a krémből kentem és  felvert tejszínhabot kanalaztam  rá elsimítottam erre  ismét babapiskótát bemártva raktam  amire krémet és tejszínhabot pakoltam. Tetejére meggyszemeket  tettem  és hűtőbe pihentettem  a felhasználásig 😊!

Jó étvágyat kívánok!

4 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

összefutott a nyál a számban, ahogy olvastam!:D Köszi, Éva! Azt hiszem, én is megcsinálom holnapra, mert csak magunk leszünk.;) Boldog új évet kívánok jó egészséggel Neked és családod minden tagjának!:)

Katalin írta...

Evvel a finomsággal biztos jól tellik majd a szilveszter 😀.
BUÉK 2021-re! 🍸

aranyos fodorka írta...

Nem lehet rossz, de cserébe elküldöm az enyémet, hátha nem ismered. Ez nagyon finom !

Muki (Ez a neve, nem tudom, miért)
20 dk babapiskóta
70 dk meggy /más gyümölccsel is jó, de meggyel a legjobb/ magozott befőtt is jó.
2 dl tejszín
2 dl joghurt
2 dl tejföl

A babapiskótát egy nagyobb /ha van/ szögletes /jénai/ tál aljába fektetjük /mindegy hogyan/. Egyenletesen rászórjuk a meggyet. A tejtermékeket egy külön tálban simára keverjük és ráöntjük a piskótákra úgy, hogy lehetőleg mindenhol befedje.
Cukrozni nem kell.
Legalább 2-3 órára behűtjük /Én előző nap este szoktam megcsinálni/

Köszönet a sok jó receptért és B.Ú.É.K. !

Éva írta...

Tiffanylda örülök hogy tetszik, váljon egészségetekre!Köszönjük és viszont kívánunk Nektek is minden jót!
Katalin köszönjük és hasonló szép és boldog évet kívánunk Nektek is!
aranyos fodorka köszi tetszik a Mukid ! Köszönjük és hasonló jót és szépet kívánok Neked is !