2021. február 6., szombat

Omlós diós tallér / tej és tojás nélkül

 Nagyon jó kis kekszfélét találtam  ízre olyan mint a diós kifli, csipet őrölt fahéjjal bővítettem  a talált receptet 😊


Hozzávalók: 10 dkg vaj /ami nálam margarin volt, 6 dkg cukor, 10 dkg darált dió, 15 dkg liszt és csipet őrölt fahéj.

🌸

Elkészítése: Margarint a liszttel összemorzsoltam hozzátettem a cukrot , darált diót  és a fahéjat. Összegyúrtam tésztának  + 1 evőkanál tejfölt tettem  így könnyebben állt össze a tészta.  A masszát ketté vettem és egyenként hengernek megformáltam majd folpackba  csomagoltam és 1 órát hűtőben pihentettem.  Ezután éles késsel fél cm  darabokra vágtam és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam. Előmelegített sütőben 180 C fokon 15' sütöttem , a tepsin hagytam kihűlni😋 

Jó étvágyat kívánok!

forrás: innen

6 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom rágcsálni valót sütöttél 😀.

Éva írta...

Katalin köszönöm:)

Okki írta...

Kevés hozzávalóból, milyen finom kekszfélét készítettél. :)

Tiffanylda írta...

Aranyemberem kedvence!:) Épp most sütöttem egy dobozra valót szülinapjára!;)

Olgis írta...

Épp keksz sütésen gondolkodom.tetszik a recept. Semmi hajtó anyag nem kell bele? Lehet így a mintás keksz sütőbe is jó a recept.

Éva írta...

Okki köszi, nekem is azért tetszett meg a recept!
Tiffanylda váljon egészségére az ünnepeltednek!
Olgis nem kell bele ezen kívül semmi, sok sikert és váljon egészségetekre!