2021. február 25., csütörtök

Sajtos nudli

 

📌Előző napról megmaradt kevés krumplipüré felhasználásával  készítettem  ezért pontos mennyiséget nem is tudok írni. Kicsit felmelegítettem a pürét kevés reszelt sajtot tettem hozzá egy felvert tojásnak a felét csipet sót, őrölt borsot  és curryport és annyi lisztet amivel jól összedolgozva puha tésztát kaptam. Darabokat vágtam a tésztából megsodortam vékony rúdnak   majd feldaraboltam.  Forrásban lévő enyhén sós vízben kifőztem leszűrtem . Edénybe  kevés olajat melegítettem ebbe szedtem ki a tésztát. Tányérba szedtem a tészta tetejére szórtam még reszelt sajtot  😋


Jó étvágyat kívánok!

7 megjegyzés:

Katalin írta...

Akkor ez dupla sajtos nudli, csakis finom lehetett 😊. Nagyon ügyesen felhasználtad a maradék krumplipürét!

Okki írta...

Újra egy egyszerű recept, és milyen jó ötlet! :)

aranyos fodorka írta...

Annyira szeretem az ilyen receptjeidet... Minden maradék falatot fel kell/lehet használni és nem kidobni ! Bár csak fiatalok is olvasnák a blogodat. Én is hasonlóképp élek, gondolkodom és tudom, mennyit jelent ez(anyagilag)....

horimarika írta...

Bírom az ilyen megoldásokat! Nagyon kreatív. És mivel sajtos, gondolom isteni is volt! :) Szép munka!

Éva írta...

Katalin igen ez duplán sajtos, bár nem sok a sajt benne de azért érezni, köszi!
Okki köszönöm!
aranyos fodorka örülök hogy jónak tartod. Az évek alatt megtanultam a beosztást már nem is tudnám másként csinálni.
horimarika köszönöm finom volt:)

Tiffanylda írta...

De jó ötlet, Éva!:) Te mindenből tudsz valamit varázsolni és biztos nagyon finom!:)

Éva írta...

Tiffanylda köszi igyekszem felhasználni amit még lehet, finom volt:)