2021. július 2., péntek

Tócsni cukkiniből

Rántott cukkinit készítettem  de mivel elég nagy volt a két végét levágtam és gondoltam  kipróbálom tócsni változatban is 😊


Hozzávalók és elkészítése(pontos mennyiséget nem tudok írni most): megpucolt lereszelt /alma reszelőn/ cukkini, 1 db tojás, fűszerek: só, őrölt bors, kevés piros paprika,  liszt szükséges mennyiségben amitől nem túl kemény de nem is lágy  a tészta. Az egészet kikevertem kanállal forró olajba tettem  a masszából  villával kicsit ellapogattam és mindkét oldalát készre sütöttem.Papírtörlőre szedtem , kevés tejföl és sajt is jutott a tetejére bár enélkül is nagyon finom volt!

Jó étvágyat kívánok!

5 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Jó ötlet én eddig csak szeletben rántva, vagy töltve ettem.

teller-cake írta...

Hasznos ötlet, fincsi lehet!

Verus írta...

Ilyet én is gyakran sütók, nagyon finom!

Éva írta...

aranyos fodorka szeretem rántva és töltve is , egyszer kipróbálhatnád a cukkinis tésztát az is nagyon finom !
teller-cake köszi finom.
Verus egyetértünk!

Éva írta...

aranyos fodorka itt az ajánlott tészta https://takarekoskonyha.blogspot.com/2012/07/cukkinis-teszta.html:
Sok sikert váljon egészségedre!